Aloite sähköinen pöytäkirjan tarkastus 14.2.2018
Aloite Lautakunnan ja myöhemmin koko Oulaisten toimielimien sähköisen kokouspöytäkirjojen tarkastamisen käyttöönotosta
ehdotan että siirrytään sähköiseen pöytäkirjojen Tarkastukseen, tämä aloite ei vaadi investointeja, myös perinteinen tapa jää rinnalle, tämä aloite Helpottaa kaikkien Valtuutettujen + toimielimien jäsenien työtä mm, ei tarvitse virka-aikaan tarkastaa, pöytäkirjan tarkastus nopeutuu kun jokainen voi tarkastaa itselleen parhaimpaan aikaan kuitenkin viimeistään sovittuna päivänä
tässä esimerkki tarkastuksesta
- Puheenjohtaja ja sihteeri allekirjoittavat Pöytäkirjan, jonka jälkeen Pöytäkirja liitteineen lähetetään sähköpostilla tarkastettavaksi, Käytettävä sähköpostiosoite tulee olla luottamushenkilön Kaupungille ilmoittama sähköpostiosoite
- Pöytäkirjantarkastaja Kuittaa tarkastaneensa pöytäkirjan vastaamalla saamaansa sähköpostiviestiin ”olen Tarkastanut ja Hyväksynyt (Toimielimen/valtuuston) p/kk/vuosi päivätyn pöytäkirjan liitteineen” Vastauksen tulee tulla samasta sähköpostiosoitteesta johon pöytäkirja on lähetetty
- ilmoitus pöytäkirjan tarkastamisesta tulostetaan ja liitetään pöytäkirjaan